Hemma efter en trevlig klassfest

Lite smått konstigt att mitt första inlägg efter över en vecka kommer kl halv 4 en fredag natt. Men så är det iaf. Har nästan nyss kommit hem från Micke och Klas efter en jättetrevlig klassfest. Vi började festen hos Frida strax efter 20 ikväll och vid 22 gick vi (jag, Sandra och Frida) bort till Historiegränd. Känner mig nöjd med kvällen! Dagen har också varit himla bra. Åkte in till stan till kl 13 och mötte upp Frida och Petra. Vi skulle titta efter en födelsedagspresent/julklapp till Sandra och det hittade vi också. Sedan köpte jag lite småplock och vi hann till och med dricka lite kaffe. Sandra och Kristian mötte upp oss senare under dagen och vi gick omkring till dom stängde vid 18. Jag var helt slut när jag kom hem. Som tur var köpte jag en macka på Subway som jag tryckte i mig, så jag slapp laga nån mat. Sedan var det bara att hoppa in i duschen och göra sig ordning för kvällen.

Jag ber om ursäkt än en gång för dålig uppdatering. Har inte så mycket att skylla på förutom dålig motivation till att skriva. Under denna vecka har jag hunnit vaccinera mig, varit hemma, shoppat på Birsta och överlevt ännu ett litteraturseminarium. Orkar inte skriva om allt detta såhär i efterhand. Kan bara säga att jag hade en toppenhelg hemma! Och snart får jag åka hem igen och denna gång får jag vara hemma i 2,5 vecka. Ska bli så skönt. Längtar till jul och nyår.

Imorgon väntar en sovmorgon. Jag kanske öppnar ögonen och tittar på Helena strax före 10, får se hur trött jag är. Senare ska vi iväg till Sandra och Kristian. Vi ska laga middag, jag, Frida, Sandra, Silje, Petra och Kristian. Vi tänkte oss något slags knytkalas, så jag och Frida står för förrätten, Sandra & K står får varmrätten och Petra står för efterrätten. Och senare på kvällen blir det förmodligen lite Singstar. Det var himla längesen nu så det kommer bli superkul! Känner på mig att det kommer bli en bra kväll.

Nu orkar jag verkligen inte skriva mer! Ögonen håller på ramla igen. Lägger in lite bilder från kvällen imorgon!

Sovgott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0