umeå

Nu sitter jag här på min hårda stol vid mitt fula men ack så praktiska skrivbord i Umeå! Datorn står tryggt bredvid skrivaren, där den kommer stå nu en hel termin till! Kom fram vid halv 8 ikväll, och började direkt lasta ur bilen. Tänkte att det var lika bra att bara göra det. Fick gå 5 vändor fram och tillbaka, blev svettig men det var det värt. Försökte packa upp lite, bädda sängen och få lite ordning. Än är jag inte helt klar men det fixar jag imorgon!

Var ju tvungen att springa bort på affären också, lampan i rummet var såklart trasig. Och sen hade jag ingen mat överhuvudtaget, så det var väl lika bra att jag gick dit. Hyrde även en film, Revolutionary Road med Leo DiCaprio och Kate Winslet. Den var otroligt fin och vilka skådespelare! Tror dock det var tur att jag såg den själv, för Tobias skulle inte ha gillat den. Det var alldeles för lite action ;)

Nej ni, nu ska jag försöka sova lite. Imorgon ska jag möta upp mina damer vid Ålidhems centrum och vi ska åka in till stan. Kika lite och sen lär det väl bli nån fika också! Mys! Har saknat dom så himla mycket. <3

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0