True Blood - YES YES YES!

Idag har varit en bra dag! Har hunnit med en hel del och jag känner mig nöjd. Mitt på dagen idag åkte jag och Tobias ner till stan och hälsade först på Erik-Martin och Anita! Vi hade köpt en vinflaska och en whiskey till dom när vi var på Naxos och vi ville ge dom det innan jag åker upp till Umeå igen. Och där är det alltid lika trevligt, fick fika och kaffe och surrade en massa!

Efter vi hade tackat för oss åkte vi vidare mot Patrik och Annelie! Där fick jag ju träffa sötnosen Etna som jag har saknat. Blev även bjuden på blåbärspaj och kaffe och vi surrade en massa om utlandsresan och såklart lite om det kommande bröllopet också! Ser verkligen fram emot det. Snart är det bara en vecka kvar! Ni kommer vara så fina P & A!

Vi kom hem till Långsele efter 17 nån gång och då satt vi här hemma och bara tog det lugnt! Jag fixade lite inför middagen med Tobias föräldrar på fredag och vid halv 8 åkte min kära karl hem till Helgum. När han hade åkt fick jag agera snälla storasyster och hämta största brodern och hans kompisar, skjutsa runt dom överallt och hämta upp datorer och slutligen dumpa dom här hemma. Vad gör man inte?! Kände mig generös och hjälpsam ikväll.

Och, ikväll började True Blood på SVT. Shit vad den var bra! Otroligt spännande och bra stämning i serien. Och skådespelarna var toppen, gillar Anna Paquin i huvudrollen! Men vilket slut på första avsnittet, och nu är det bara att vänta en vecka på uppföljningen!


Hur kommer det sig att vampyrer på film/serie är så förbannat sexiga?!

Och sista nyheten för idag, har nu beställt kurslitteratur till min nästa kurs som börjar den 1 sep! Kognitiv och biologisk psykologi. Och vi börjar med den biologiska delen! Har min nästa tenta den 2 oktober! Ska bli spännande att se hur svår den är i jämförelse med det vi haft hittills. Men jag är motiverad och vill komma igång, så det ska nog gå bra!

Nu ska jag fundera på att sova lite, finns inte mycket annat att göra!

Sovgott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0