Det är inte vilken dag som helst, utan brorsans födelsedag!

Idag fyller största brodern Niklas 19 år! GRATTIS! Det är helt sjukt hur fort tiden går. Han har ju alltid varit den lilla av oss två, eftersom han är två år yngre än mig, men helt plötsligt är han 19?! Hur hände det? Nej, så ikväll blir det tårtkalas!

Söta Karro hörde av sig till mig nu imorse och frågade om jag ville äta lunch med henne. Hon jobbar så då brukar vi gå på Terra och käka nått gott! Självklart ville jag det, vi har setts alldeles för lite i sommar! Och snart åker ju jag upp igen! Tiden går så fort och sommaren har varit KORT! Jag gillar inte när sommaren är kort. Så ska iaf iväg mot Konsum kring 12-tiden!


Detta är det bästa av dom dåliga kort jag har på mitt hår! Håll tillgodo!

Ha nu en bra dag, för det ska jag ha!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0