Dan före dan!

Nu har jag packat till och från hela kvällen! Det ser fortfarande ut som ett bombnedslag här på rummet, något jag får ta tag i när jag är helt färdig med allt! Tobias har varit här också, lämnat lite växelpengar till mig och jag har gett honom pengar för det vi ska handla i taxfreen på tillbakavägen! Men han åkte hem för någon timme sen och nu har jag precis suttit och skrivit en vykorts-lista, dvs en lista över alla dom som ska få ett vykort. En relativt omfattande lista, vilket innebär att jag kommer få skrivkramp. Egentligen gillar jag inte allt det där med vykort eftersom det blir som ett måste! Men samtidigt så är det mysigt att skicka några. Sådeså!

Idag jobbade jag förmiddag, gick toppen. Har varit på bra humör hela dagen, beror nog på att min sista dag i sommar är imorgon och då jobbar jag bara 2,5 timme. Jag öppnar affären och sen kommer snälla Maria som ska jobba åt mig mellan 11-14.30 och sen vidare på sitt eget pass som sträcker sig resten av dagen! Hon är snäll! <3
När jag kom hem så var mamma och Tim nere vid vattnet och kastade sten (vilket han fullkomligen älskar). Så jag gjorde dom sällskap en stund innan vi gick in och bara tog det lugnt ett tag. Tim satte sig vid Playhouse Disney och efter någon timme somnade han som en stock. Och kan ju säga att jag halvsov där framför teven jag med!

Och efter maten har min tid helt enkelt gått åt till att fixa, packa och fundera vad jag har glömt?! Denna ständiga ångest!

Tog iaf lite kort på sötskrutten Tim, som bara gör mig glad i varenda cell i min kropp! Älskar lillgubben!



Antar att detta är det sista inlägget jag skriver innan jag åker nu! Ska försöka blogga därnere någon gång också, men kan inte lova något! Ha underbara två veckor alla som läser min blogg! Det ska jag ha!

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0