Canon Digital IXUS 100 IS



Är numera stolt ägare till denna skönhet! Min underbara pojkvän har köpt denna till mig i födelsedagspresent, fast i förskott. Fyller inte år förrän den 18 sep. Men, jag (och han) ville så gärna ha en bra kamera med oss när vi åker till Naxos på lördag så då slog vi till. Den är helt suverän! Liten och snabb, och tar jättebra kort! Tack Emelie för tipset om Canon IXUS!


Denna tog jag idag och tyckte den blev så fin!

Anyway, har jobbat eftermiddag idag och kom hem vid halv 9. Satte mig och tittade lite på tv men sen kom jag på att jag faktiskt va tvungen att tvätta upp massa kläder inför resan. Det är ju lite smidigare om allt är torrt imorgon så att jag kan packa ner det mesta istället för att måste fixa allt det på fredag innan vi ska åka. Åker på fredag mitt på dagen med Tobias pappa. Anledningen är att flyget går så himla tidigt på lördag morgon. Så då är vi nere i Stockholm i bra tid och vi tänkte hinna käka en god middag på nån restaurang också innan vi bäddar ner oss i lägenheten som vi lånar av Erik-Martin och Anita (kompisar till Tobias föräldrar).


Jaha, har iaf bunkrat upp med diverse sol-produkter från Hawaiian Tropic! En aftersun i pumpflaska som luktar underbart gott, kokos! Sen har vi en solspray med morotsolja i som tydligen ska göra att man får en jättefin bränna. Och den är med solskyddsfaktor 15, så det känns ju tryggt. Köpte även ett läppglans med solskydd 25 och en bodybutter/oil med solskydd 6. Och här hemma hade mamma en lotion med skydd 20 så vi borde klara oss! Hade dock velat ha piz buin eftersom det luktar så himla gott men jag lyckades inte hitta den jag ville ha!
På den andra bilden här ser ni mitt rum, eller ja, under alla grejer, där är mitt rum. Fy fan vad det ser ut! Det är så man knappt orkar vara härinne. Tur jag får packa ihop allt snart så att det blir lite ordning. Och sen får jag upp alla grejer till Umeå igen, så då kommer det inte se ut såhär längre när jag är hemma. Huvva!

Nu är det bäst jag sover, jobbar förmiddag imorgon! Väldigt bra eftersom eftermiddagen kommer behövas till att packa och greja! Morgondagen kommer bli en proppfull dag!

Godnatt <3


Taget med ny kamera ute i trädgården! Suverän kvalité, dock vet jag inte om det syns här i bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0