Vårväder!

Denna dag har varit smått händelselös! Har hunnit gått på promenad med söta Karro i det fina vädret och efter det åkte jag och Tobias upp till Västby för att byta till sommardäck på hans bil! Och tur som vi hade blev vi bjudna på mat.

Vid halv 6 åkte vi hem till mig, så nu har vi varit här ett bra tag. Tobias ha lekt lite med pappa och jag sitter här vid datorn! Roligt värre.

Gårdagen var minst lika seg! Var hemma hela förmiddagen och sen kom Sofie hit så vi fick umgås lite. Senare på kvällen åkte vi upp till Niklas i Husnäs, där Tobias och Jörgen var och spelade Guitar Hero. Var där i några timmar och spelade tills fingrarna blödde!



Så lite text om två hela dagar, kan bara betyda att mina dagar är långa och fyllda av väldigt lite värde! Haha. Så illa är det kanske inte men jag har iaf inte mycket mer att skriva!

Nu lär vi väl vara kvar här i några timmar och sen tror jag vi ska hyra nån film och åka tillbaka till Helgum! En lugn myskväll helt enkelt.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0