sol & grillning, då börjar sommaren närma sig!

Idag blir en mysig dag. Ska iväg snart hem till mig och käka lite frukost och sen ska vi till Magnus och Jeanette. Tänkte åka dit lite tidigare så vi kan sitta ute i solen och mysa innan vi ska grilla! Och ska försöka hinna leka lite med Tim ute på baksidan också. Min älskade sötunge!

Igår började dagen hos Karro. Vi gick ut och gick i det underbara vädret. Det var så varmt att jag gick i t-shirt. Efter det gick vi hemåt igen och började baka tårta! Vi skulle baka en påsktårta men vi skippade marsipan så det blev en rätt vanlig tårta med grädde och massa strössel i olika färger. Hann inte smaka den men den blev säkert jättegod.

Vid 18 gick vi bort till Tommie och Carola! Hade köpt tia-lotter till alla 4 barnen som dom fick direkt jag kom dit. Utom Manne som var hos farmor. Men han blir nog glad när han kommer hem och får skrapa lotter.

Tommie och Tobias var snabba att börja spela sitt älskade tv-spel och jag och Carola satt kvar i vardagsrummet. Surrade och käkade godis! När Så ska det låta började kom killarna in och vi satt där allihopa! Kvällen flöt på och vi gick nog inte hemåt förrän vid halv 12. En trevlig kväll! Tack!

Nu orkar inte mina fingrar skriva mer! Ha en underbar dag i solen, för det ska jag ha! Och ikväll blir det fest hos Hasse! Ska blir roligt!

<3

Kommentarer
Postat av: kattis

baaaaah, alla skriver överallt om festen ni ska på ikväll... jag är såååå avundsjuk!! jag vill också vara med! :( Aja, hoppas du får det jätte skoj iaf! :) Puss o kram

2009-04-11 @ 14:05:33
URL: http://katarinaelfgren.bloggagratis.se
Postat av: Carola

Alltid lika mysigt att träffas!!

2009-04-11 @ 20:20:00
URL: http://familjenmahlberg.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0