Sjukstuga

Min gårdag var sådär! Jag skulle ju verkligen försöka ta tillvara på den, men jag var så fruktansvärt dålig igår! Hade feber, var så hes att jag knappt kunde prata och hade världens hosta. Vid 7 la jag mig i sängen och sov till kl 10. Jag orkade inte vara vaken, trots att vi hade främmande. Men efter att jag hade sovit mådde jag lite bättre och jag orkade vara vaken ett tag till. Men det var helt enkelt ingen bra dag för min förkylning.

Annars var lördagen bra, dom få timmarna jag var vaken. Pappa gjorde supergod mat och mamma hade gjort sin ananaspaj till efterrätt. Och jag fick ju en chans att leka med Tim en sista gång innan jag åker upp igen!

Idag när jag vaknade mådde jag faktiskt rätt bra. Hade inte den där trycket i huvudet som jag har haft nu i några dagar och ingen feber. Så jag är glad för det lilla! Trots att hostan är kvar och näsan bara rinner.
Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen ska jag och T gå iväg till Tommie och Carola en sväng.

Vi ska äta hemma hos mig idag, vilket inte är så ovanligt. Det blir hemmagjord pizza och pappas pizzasås/starksås. Och när vi har ätit ska vi åka förbi hos Karro. Harriet (Karros mamma) fyller nämligen år, så tänkte köpa nån fin blomma eller en chokladask till henne! Så vi har hela dagen gjord.

Kvällen hoppas jag blir lugn! Kanske en film och lite mys.

<3

Kommentarer
Postat av: Carola

Saknade dig idag....

Krya på dig!

Kram,kram

2009-04-19 @ 17:38:59
URL: http://familjenmahblerg.bloggagratis.se/
Postat av: Carola

Nu har jag bokat hotell!! Kommer att bo på Hotell Dragonen. http://www.hotelldragonen.se/

Det varkar skitbra, med restaurang/nattklubb/karaokebar....

2009-04-19 @ 23:22:55
Postat av: kattis

linda, nu vill jag ha lite uppdatering här :P

2009-04-22 @ 18:36:51
URL: http://katarinaelfgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0