Ryggproblem = tröttsamt!

Har fått så jävla ont i ryggen nu ikväll, vet inte vad tusan jag har gjort. Blir bara så trött eftersom min rygg har varit bra så länge! Kan knappt stå rakt! Har smetat på lager med tigerbalsam och käkat ibumetin, så jag hoppas det ger sig tills imorgon! Ska hålla tummarna.

Gårdagen var en väldigt blandad dag! Grillningen hos Magnus och Jeanette blev supermysig. Det var så underbart väder då vi kom dit att vi satt på framsidan och solade medan karlarna grillade på baksidan. Maten blev så god och vi åt tills jag trodde vi skulle dö hela bunten! Brorsan blev så mätt att han knappt återhämtade sig på hela kvällen. Koma, that's the word!

Vid 19-tiden åkte vi iaf mot Helgum. Stannade en sväng hemma hos mig, sen hämtade vi upp Karro och åkte vidare mot Hasse. När vi kom dit var det ju ingen vidare feststäming! Långt ifrån. Killarna satt ute vid nån eld och jag och Karro hamnade i köket själva. Men allt eftersom kvällen gick så kom det mer och mer folk! Vet inte om jag hade sådär jättekul, men det beror mest på mig själv tror jag. Hade väl ingen bra inställning till allt när jag kom dit! Människorna är toppen men jag tror att musiken hos Hasse bara gör mig helt matt! Äcklig hårdrock från vardagsrummet och trum-spelande från övervåningen. Hörde knappt vad jag tänkte! Men det är sånt man får ta! Man tar inte rocken från Hasse och det har jag faktiskt accepterat för längesen! Blev iaf rätt lugnt för mig, till skillnad från Tobias som väl inte mådde sådär jättebra imorse. Allt är ju dock självförvållat! Eller hur älskling?

Idag har jag egentligen inte gjort så mycket. Klev upp imorse, skjutsade bort Tobias till Hasse (han hade sin bil där) och sen åkte jag hem till T och spelade Guitar Hero för mig själv. När T och bror (han var med på festen igår) kom från Hasse så åkte vi hem till mig. Pappa hade bjudit M & J på mat och nu ikväll har vi spelat bingolotto! Tror ni vi vann något alls? NEJ! Lite smått tröttsamt! Har iaf haft en bra dag. Bara tagit det lugnt och umgåtts med dom finaste människorna som finns! <3

Nu ligger jag i sängen och funderar hur jag ska somna med min satans halsbränna! Vill bara spy. Halsbrännan håller på driva mig till vansinne ibland trots att jag själv kan göra saker för att förebygga den. Ska till exempel inte äta varma mackor kl halv 12 på kvällen/natten, men vem tror ni gjorde det? Suck! Tyck inte synd om mig!

Godnatt!


Lite bilder från min promenad med Karro i fredags, vår påsktårta och dom sista bilderna på min älskade Tim!

Kommentarer
Postat av: kattis

ja bingon hoppas jag verkligen på att det blir i sommar flera gånger om :D Haha ja de är skoj som fasen faktiskt ;) Dock kanske man vill göra sig osynlig där ibland men de är väl smällar man får ta ;) Haha



Saknar dig så himla mkt med gumman! Känns som evigheter kvar tills vi kommer se varandra igen... Pussen

2009-04-13 @ 10:53:56
URL: http://katarinaelfgren.bloggagratis.se
Postat av: kattis

men fy vad roligt det låter! Hade det inte varit för att vi ska åka upp månaden efter så hade jag kommit bums! Ska ni ha värsta middagsbjudningen hos baltzar eller var de bara du o tobbe som skulle dit?! Kan tänka mig att ni kommer få hur kul som helst.. Önskar jag kunde ha kommit upp tills dess :( Puss

2009-04-13 @ 13:09:16
URL: http://katarinaelfgren.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0