plugg i det fina vädret!

Ska alldeles snart iväg och möta upp Frida och Sandra. Vi ska dra oss mot skolan och ub (universitetsbiblioteket) och sätta oss och verkligen gå igenom allt och plugga stenhårt! Känns så bra att vi är 3 som gör det tillsammans, för skulle jag sitta själv skulle jag inte få något gjort överhuvudtaget.

Det kommer vara så skönt när denna tenta är över och jag får åka hem! Kommer bli en toppenhelg hemma med sista april-fest och mys med familjen. Det ser jag så mycket fram emot. Och sen har jag bara 5 veckor och en tenta kvar innan jag får sommarlov. Lovely!

Skickar massor med kärlek hem till mamma, pappa, Niklas, Andreas, Magnus, Jeanette, Tim, Karro, Sofie och såklart min älskade Kattis som inte riktigt är hemma men nere i Katrineholm. <3


Lilla Tim under en promenad i soliga Långsele!

Tim med sin snygga superman-dress och dom andra bilderna är på en jeansjacka som jag hade när jag var 2-3 år. Och i ena fickan hittade vi min tutte som jag hade då, som jag förmodligen stoppat i fickan och som ingen hade hittat sen!


Kommentarer
Postat av: kattis

kärlek på dig med sötrumpa<3

2009-04-25 @ 13:45:30
URL: http://katarinaelfgren.blogg.se/
Postat av: karro

Vad go du är gumman. Snart kommer du hem igen, jag längtar som en tok =)

PussPuss

2009-04-26 @ 19:02:51
URL: http://billaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0