påsk hemma där mitt hjärta bor.

Igår var jag i stan kl 9 hos min frisyr på Klipp't. Klipper mig alltid hos duktiga Karin, och har gjort det sen jag var 14! Skulle aldrig lägga mitt hår i någon annans händer. Denna gången hade jag och Anna i min klass bestämt oss för att vi skulle klippa av oss håret rejält och göra någon slags page-frisyr. Och jag bangade inte, har funderat på det länge men har aldrig vågat och nu fick jag chansen! Och tro mig, det blev jättebra! Egentligen visste jag inte vad jag kunde vänta mig eftersom jag aldrig har haft en sån frisyr men tusan, jag blev så nöjd. La i massor av ljusa slingor också så nu kommer jag vara fin till sommaren! Hur tycker ni att det blev?


Det är kanske inte världens bästa bild men har inte hunnit ta fler! Känns iaf toppen och jag ångrar mig inte alls trots att jag älskade mitt långa hår!

Igår hann vi med att hälsa på Tommie och Carola en sväng också! Carola dukade fram mackor direkt när vi kom dit, man känner sig alltid lika välkommen!

Vid middagstid åkte vi upp till Västby. Tobias föräldrar bjöd på underbart god mat, fläskfilé, potatis och broccoli/blomkål-gratäng. Trevligt trevligt!

När vi kom till Helgum släppte jag av Tobias hemma och så åkte jag till Karro en sväng! Vi surrade, åt muffins och chokladbollar och tittade på film!

Idag åkte vi ner till stan till kl 13, då Helena skulle hyllas och ta emot publikens jubel! Otroligt mycket folk och mitt i allt mötte vi Patrik och Annelie, så jag fick gosa med Etna lite. Sen kom pappa också och vi stod där i någon halvtimme men det tråkiga var att man inte såg någonting. Alldeles för låg scen och för mycket folk! Så vi gick mot bolaget och efter det gick vi runt och tittade på skjortor och jeans till pappa. Han tycker om att ha mig som smakråd! Hittade två skjortor iaf, så det var ju bra!

Nu har vi nästan precis käkat och vet inte riktigt vad som händer nu!

Imorgon måste jag plugga! Jag har så dålig självdisciplin. Har tenta en vecka efter att jag kommer tillbaka till Umeå och jag har inte läst något alls. Nu är det slut på dessa lata dagar. Jag måste ta tag i det! Och på kvällen imorgon ska vi till Tommie och Carola. Småpojkarna (läs: Tommie och Tobias) ska spela Fifa och dricka lite alkohol! Så då ska jag umgås med Carola! Det ska bli trevligt.

<3



Kommentarer
Postat av: Petra

Guu va fin du blev i håret Linda!! skitsnyggt, verkligen :-)

2009-04-09 @ 22:12:30
Postat av: Jennie

Verkligen superfint! Blir grymt impad av hur modig du är. Själv är jag fegare än fegast och ångrar mig alltid efteråt :)

2009-04-09 @ 22:33:51
URL: http://jenniep.bloggagratis.se
Postat av: Krill

Väldigt fin i håret tycker jag finis! Glad påsk btw. Och dom har inte ringt, så hoppet lever! :) Puss

2009-04-12 @ 00:25:29
URL: http://krisochoffer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0