Mysfika med mammsen!

Snart ska jag åka ner till stan och möta upp mamma och några av hennes jobbarkompisar för en lunch! Vill så gärna träffa min gudmor också innan jag åker upp tillbaka till Umeå. Och hon hör till mammas jobbarkompisar! Ska bli så trevligt!

Sen när jag kommer tillbaka hem igen måste jag dyka rätt ner i böckernas värld! Skäms att erkänna det men jag har inte pluggat något alls sen jag kom hem! Jag har ingen motivation alls. Hur skaffar man sig motivation vänner? Help me! Och det värsta är ju att jag inte orkar läsa trots att jag tycker att att personlighetspsykologin är väldigt intressant! Dead end! Men jag måste, annars är det kuggning som gäller på nästa tenta och så vill jag inte ha det. ALDRIG!

Nu ska jag åka! Ha en bra dag sötnosar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0