mysdag i umeå!

Har haft en riktigt bra dag idag faktiskt. Fick sova ut ordentligt och kl 13 började jag. Försökte tvinga med Tobias på skolan, men det gick inge bra. Han stenvägrade så han fick vara hemma själv istället. Efter skolan gick jag hem och sedan tog vi bussen till stan. Där mötte vi upp Frida, Petra, Anna, Moses och Oscar. Dom var på utförsäljning på Acne. Hittade dock inget så mycket som passade mig, men köpte ett vanligt grått linne för 50 kr!

När vi var klar där käkade vi en korv och sen skiljdes vi åt. Jag och Tobias gick till skopunkten och resten gick mot utförsäljning på Wear it. Hittade dock inga skor, däremot köpte jag en liten kuvertväska på Accent för 99 kr. Supersöt och svart, passar alltid. Så slipper jag ha med mig min klumpväska jämt när jag är ute!

När vi var klara där gick vi på systemet en sväng och sen tog vi bussen hemåt! Nu har vi kyckling i ugnen och ska snart äta. Efter det ska vi iväg mot Frida för lite korvgrillning/öldrickning. Ska bli trevligt!

Nu ska jag kramas lite med min älskling! <3

Ha en bra kväll!

Saknar er därhemma! Magnus, hälsa Timmen från mig! Säg att han ska få en liten present av mig när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som du mår lite bättre nu. Du ska se att det lättar. Nu har du ju Tobias hos dig och du kommer snart att må bättre. Det är jag övertygad om. Jag älskar dig gumman och skickar dig energi så att du ska klara tentan och komma på banan igen.

Kramar mamma

2009-04-24 @ 23:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0