förlåt för dålig uppdatering!

Jag har en bra ursäkt och egentligen orkar jag inte ta upp den kl 2 på natten så vi tar det imorgon! Är iaf hemma hos mamma och pappa nu. Ligger i min säng och myser. Så underbart att vara hemma. Det är ren lycka att få tillbringa tid med Tobias och min familj! Dom betyder allt och lite till. <3

Har haft en rolig fredag och en fin lördag! Skriver mer om allt imorgon när jag är lite piggare!

Måste bara berätta att jag och Tobias förmodligen ska åka till Grekland i slutet på sommaren. Och vi kommer att ta en 2 veckors-resa om vi nu åker. Jag blir alltid så glad när jag tänker på utlandsresor. Det är så mysigt att ligga och glassa i solen, ta ett dopp i poolen/havet och äta underbart god mat. Längtar redan!


Blir nog antingen Kreta, Rhodos eller Samos. Någon som läser bloggen som har något tips?

Nu ska jag försöka sova om våra gäster kan pallra sig hem och teven kan stängas av! :P

Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Krill

Hej vännen! Hör gärna av dig om du har tid att ses. Jag är hemma till onsdag förmiddag! Förresten så älskade jag norra Kreta, kring Chania!

pusspuss.

2009-04-05 @ 11:37:20
URL: http://krisochoffer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0