En vacker lördag hemma!

Ska verkligen försöka ta tillvara på denna dag! Det är min sista lördag hemma nu innan jag åker tillbaka till Ume! Ska mysa med Tobias och Tim och bara umgås så mycket jag kan med hela familjen (inkl. Magnus och Jeanette). Just nu är vi hemma hos T men ska snart till Långsele och hem till mig. Då ska jag och mamma gå på en prommis med Tim, medan Tobias, Jeanette och pappa åker ner till stan! Kommer bli en bra dag.
Senare ska vi äta middag tillsammans allihopa! Mys mys.

Igår var jag nere på stan med Karro. Vi gick och fikade på Westerlund's och åt deras goda tacobuffé. Mums! Efter det gick vi runt lite på stan och kikade, köpte lite småprylar!



När jag kom hem till Helgum åkte jag till Tommie och Carola där Tobias befann sig. Han spelade såklart tv-spel med Tommie! Dom har väldigt roligt tillsammans dom två när dom får spela fotboll. Får väl unna dom det! Haha.
Därifrån åkte vi direkt hem till mig och skulle förbereda middagen. Vi skulle göra tacos till hela familjen, men det slutade med att vi fick åka och handla saker pappa hade glömt och sen fick han förbereda maten! Men det gick bra iaf!

På kvällen åkte jag bort till Jeanette för att hon skulle sy upp några gardiner jag ska ha på rummet i Umeå. Trodde vi skulle vara klara till kl 20, så jag hann hem till Så ska det låta men INTE det! Och mitt upp i allt fick jag skjutsa bror och Sofie till Helgum också, så då tog allt mycket längre tid. Men jag var hemma strax före 22 iaf och då spelade vi lite yatzy, mamma, pappa, jag och Tobias. Efter det åkte vi mot Helgum och jag tog mina kvällsmediciner för min jävla förkylning och sen gick vi och la oss.

Nu vill mina andra hälft ha datorn så då ska han väl få den!

Ha en fin dag alla! <3

Kommentarer
Postat av: Carola

Ja det är ju tur att de får träffas och "leka av sig" ibland!!

2009-04-19 @ 00:57:16
URL: http://familjenmahlberg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0