Andra tentan avklarad!

Jo ni, nu har jag tjatat om denna jäkla tenta i flera veckor känns det som. Nu slipper ni höra om den mer, för nu är den gjord! Kändes som att det gick riktigt bra faktiskt, men egentligen är det svårt att säga eftersom man aldrig vet! Nu ska jag iaf lämna den bakom mig och ha en jättebra helg hemma!

Om 3 timmar går min buss, och nu ska jag packa ihop lite och försöka få med mig lite vinterkläder med hem så jag kan ta hit sommarkläderna istället. Och sen måste jag städa ihop lite här på rummet, så jag slipper komma tillbaka till ett kaos på söndag. Har det jag gör. Bloggar igen ikväll!

Grattis Danne som fyller 18 år idag!

Ha en bra dag i det fina vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0