An early morning!

Gosh, jag tycker verkligen inte om tidiga morgnar. Jag har inte hunnit bli som farmor än, som lägger sig kl 21 och kliver upp kl 6. Nej ni, det lär dröja några år! Det värsta med allt detta är att jag blir så frusen på morgonen och det är tungt att frysa innan man ska ut, då kan jag ju säga att man inte fryser mindre ute! Ska pälsa på mig ordentligt nu.
Ska iaf iväg på laboration med Ingrid. Vi ska tydligen få jobba med vita möss, fast inte möss på riktigt ute på datorn. Vi ska använda operant betingning och förstärkning för att få dom att göra som vi vill. Sen lär det väl hända lite annat också men det skriver jag om senare.

Lycka till på ditt nationella prov Niklas! Kämpa för min skull, om du inte orkar göra det för din egen! ;)

Mamma, om du läser min blogg idag. Saknar dig och kan du hälsa Carina att jag skulle vilja hinna med att träffa henne något när jag är hemma! <3

Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman. Jo, nog läser jag din blogg alltid, varje dag. Nu är det bara 6 dagar kvar tills du kommer hem och jag som ännu inte fixat till i rummet. Ja ja ska försöka få till det något bättre under helgen.

Jag ska prata med Carina och höra om vi kanske kan träffas nån dag, kanske luncha tillsammans. Carina fyllde nyligen 50 år och stack till Barcelona med familjen. Det du. Jag har fortfarande inte uppvaktat henne, vet ej riktigt vad jag ska ge, helst någon form av upplevelse. Vi får se. Jag ringer dig imorgon. Kram mamma

2009-04-01 @ 22:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0