Vackra kvinnor

Kate HudsonTyra BanksRenee ZellwegerCharlize TheronEvangeline Lilly

Fick ett infall och ville upplysa er om vilka kvinnor jag tycker är vackrast i kändisvärlden! Och med vacker menar jag då att dom har en utstrålning som är fin. Och dom är lika vackra naturliga, helt osminkade. Det är inte många som är "vackra" i ordets rätta bemärkelse. Inte enligt mig i varje fall. Vacker kommer inifrån och lyser ut.
Kate Hudson strålar precis som sin mor, Goldie Hawn.
Tyra Banks är, enligt mig, en fin människa och blir därför otroligt vacker i mina ögon. Osminkad eller sminkad.
Renee Zellweger är sådär mystisk men när jag ser henne på filmduken är hon ändå härlig och ack, så vacker.
Charlize Theron har alltid varit en av mina favorit-skådespelerskor, jag gillar hennes porträtteringar av starka kvinnor i filmer och ingen kan undgå vilken skönhet hon är. 
Evangeline Lilly har jag tyckt varit så otroligt fin ändå sedan jag började se på första säsongen av Lost, där hon helt osminkad och med busigt hår fick mig att bli grön av avund. True beauty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0