The sweet Alexander

Nu har jag och mamma äntligen hälsat på lilla söte Alexander! Vi fikade och myste och hade jättetrevligt. Och han hade blivit så stor. Sist jag såg honom var han bara 2 mån och nu är han 4. En ovanligt stor 4-månadersbaby måste jag säga. Jag och mamma hade köpt en body och ett par byxor i storlek 62-68 men han hade redan storlek 74. Så dom måste bytas! Lite tråkigt men men. Men ack så söt han var!



Vilken liten sockersöt snygging, eller vad säger ni?

Nu ska jag skära upp lite kiwi och fylla upp en vattenflaska, nu är det slut på en jävligt (rätt ut sagt) onyttig helg. Skärpning Linda! Ska ner 3-4 kg till min Malmö-resa. Jag tycker om att ha datum att sikta mot, så då fick det bli Malmö som fick äran att bli mitt slutmål just nu. Känns som att det ska gå bra! Jag har bestämt mig för att bli en fullfjädrad optimist! Jag har insett att det inte tjänar något till att tycka synd om sig själv. Man blir bara trött på sig själv i längden, och dessutom tycker omgivningen att en ständig pessimist är skitjobbig. Tro mig!

Sleep tight! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0