Städdag!

Jo du tack! Ha börjat plocka lite här hemma och efter jag har skrivit klart det här inlägget åker dammsugaren fram och efter det skurhinken! Tycker faktiskt att det är helt okej att skura golv! Konstigt nog. Ska iaf försöka få något gjort när jag ändå bara går omkring hemma själv. Känns så meningslöst annars. Och sen tänkte jag även överraska mamma och pappa med lite middag när dom kommer hem. Hoppas dom blir glada!
Senare ikväll vid 6-tiden ska jag och mamma åka iväg till pappas kusin som har fått en liten bebis. Han är iofs 4-5 månader nu men dom är nästan roligare att mysa med då än när dom är nyfödda. Vi har köpt lite söta kläder och ska åka dit och gratta! Lilla Alexander :)

Igår blev det en rätt slapp dag ändå, var med Tobias precis hela dagen. Och det är aldrig fel! Vi hälsade först på Magnus och Jeanette en sväng och efter det åkte vi upp till Västby och tvättade nybilen. När vi var klara med det fick vi jättegod kycklinggryta och ris! Mätta och belåtna som vi var åkte vi tillbaka till Helgum och hälsade på Tobias söta grannar Tommie och Carola. Deras hund Embla hade fått valpar så vi var bara tvungna att titta på dom söta små djuren!



Väl hemma igen tittade vi på Ensam mamma söker, vilket vi båda tycker är riktigt bra. Fråga mig inte varför. Ren och skär underhållning! När det var slut slog vi på Star Wars IV. Tobias har ju fått mig att se alla SW-filmerna, vilket jag tidigare hade bestämt mig för att inte göra. Det känns så nördigt på nått sätt och det är inte riktigt mina typer av filmer. Har lite svårt för science fiction. Men trots det har jag tagit mig igenom 4 filmer på 2 timmar vardera. Måste ju säga att 4:an var bäst hittills. Trodde att jag skulle tycka dom 3 sista var riktigt dåliga eftersom dom 3 första är gjorda nu på slutet och har lite bättre effekter och animeringar men nej du! Så nu har vi 2 kvar, hoppas på att dom är lika bra som 4:an så jag inte somnar!

Här kommer lite bilder från igår när vi var uppe i Västby:



Nu ska jag gå in på studera.nu och kolla lite och sen blir det städning för hela slanten.

So long suckers! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0