Nostalgi

Imorgon ska jag till Sundsvall, till min söta vän Camilla. Hon är den vän som varit min absolut bästa vän från 4:an till 9:an och som sedan lämnade mig för ett bättre liv i Sundsvall, där det finns mer potential att utvecklas. Jag förstod henne då och jag förstår henne idag. Sedan hon flyttade har vi hållt kontaken! Vissa perioder har vi pratat mer och vissa mindre. Har hälsat på henne massor med gånger och hon har hälsat på mig. Jag tycker det är lite roligt att just vi har fastnat för varandra, trots att vi är olika som hund och katt. Eller hur Millis? Men det funkar alltid. Visst har vi rykt ihop ibland men med tiden har vi liksom kommit att acceptera och uppskatta varandras olikheter och även likheter. Hon har betytt fruktansvärt mycket för mig, speciellt under den tiden då det är som viktigast att har en trygg vän, när man går igenom puberteten. Och vi kom igenom den tillsammans som två mogna, intelligenta kvinnor med massor av mål i livet. Därför tror jag att vi har påverkat varandra på ett bra sätt, trots att det inte var något man tänkte på då. Jag har en stark känsla av att vi hjälpte varandra på de allra bästa sätten. Tiden har gått och vi ses verkligen jättesällan. Nu var det nog ett halvår sedan sist, men jag vet iallafall att hon inte tappar betydelse för mig bara för att tiden kommer emellan oss. Vi har en stabil relation som jag tror alltid kommer vara bra! Jag kan sakna henne som tusan dock och imorgon vi äntligen träffas och snacka en massa skit! Det gillar vi allra mest. <3





We're beautiful babe, right?! <3

Kommentarer
Postat av: Krill.

Mina vackra änglar! Älskar er!

2008-09-09 @ 22:39:11
URL: http://krillan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0