My day in the spotlight is over!

Nu har jag fyllt 20 år hela dagen, men det roliga är att jag känner mig som 18. Ett bevis: Jag höll nyss på att skriva "Nu har jag fyllt 18 år hela dagen". Herregud, jag tror att jag är rädd för att bli gammal. Jag har fått för mig att efter 20 går det bara utför. Sen kommer inga höjdpunkter. 30? Nja. 40 och 50? Jag vet inte det jag. Men många säger ju att den bästa tiden är 50+, så jag håller tummarna. Och ändå är det 30 år kvar tills jag är där. Jag måste vara tragisk eller bara helt störd. Anyway. Idag har jag först och främst inte gjort något alls. Imorse satt jag hemma och pysslade på http://www.taaz.com och gjorde om mig. Jag tyckte att eftersom jag ville göra ingenting på morgonen på min födelsedag så borde jag få göra det. Sen åkte jag och handlade fikabröd, som var helt onödigt såhär i efterhand eftersom ingen åt nånting av det. Men hellre har jag för mycket än för lite. Mamma hade även bakat blåbärspaj på min begäran och sen vispade vi vaniljvisp till det. Hörrni, vaniljvisp är så jävla gott. Ville bara säga det! Sedan kom Tobias hit och vi åkte ner till stan, först på Motorcentrum där han köpte bilen och sedan på Systembolaget. Var ju bara tvungen att handla lite. Han i kassan tittade lite konstigt på mig och sa: "Ja, men man får väl säga grattis då!?" Nu har jag förlorat min systemet-oskuld. It feels good you guys!
Fick iaf en hel massa folk som kom och grattade mig. Tobias, Karro, Magnus, Jeanette, Tim, Anders, Sofie och sen hela min fina familj.

Nu vill jag bara klargöra en sak, jag hatar att svara på en fråga efter jag har fyllt år. Den är lika tröttsam varje år även. "Vad fick du?" Åh. Så nu skriver jag det här och är det någon stackare som råkar skita i att läsa min blogg så får hon/han skylla sig själv. Jag svarar inte på frågan irl.
Jag fick en skitsnygg väska (kommer bilder), trosor, strumpor, pengar och en mys-dress av mamma och pappa, dooley's och ett presentkort av Karro, en underbar gitarr av Tobias (som ni redan har sett) och ett gitarrställ av Magnus och Jeanette. Så var det med den saken! Är väldigt nöjd eftersom jag oftast inte kräver speciellt mycket. Ju äldre jag blir, desto mindre önskar jag mig. Det är mycket roligare att ge än att få. Det håller jag fast vid.

Vill bara påpeka att väskan är tänkt att underlätta min skolgång när jag väl kommer in på någon skola, den är inte till för att ha till vardags! Så den är helt perfekt. Eller vad säger ni?

Titta, min gitarr slipper stå lutad mot väggen!Linda på sin 20-årsdag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0