Maskerad-dräkter och Kattis hemkomst på samma dag!

Bättre kan det inte bli. :)

Imorse åkte jag och Karro och hämtade ut våra efterlängtade maskerad-kostymer som vi ska ha på oss antingen den 11 eller 18, återstår att se. Dom var hur snygga som helst, dock lite B, men det hade jag nästan förväntat mig. Det fixar vi till med snyggt smink, nätstrumpbyxor och sexiga tillbehör. ;D Det ska bli riktigt kul.

Och ikväll kom Kattis hem, har inte hunnit träffa henne än och det smärtar i mitt hjärta. Känns som jag inte har en enda sekund över för att göra någonting och ändå jobbar jag inte. Mycket måsten! Men mot slutet av veckan hoppas jag att jag ska kunna umgås med henne en hel del! Vi ska ju iaf ut på lördag, det ser jag fram emot. Ska inte lämna hennes sida en sekund. Vad du kommer bli trött på mig gumman! <3



Imorgon ska jag ner till stan på dan med Karro, vi måste hitta lite grejer till maskeraden och vi måste göra den innan torsdag, för sen jobbar Karro heeela veckan. Sen ska jag förhoppningsvis klämma in lite kvalitétstid med Tobias, med mys och middag här hemma. Och efter det ska jag på kärring-gympa med Karro. En fullspäckad dag och jag missar Idol. Det är min största sorg. HAHA. Det är bekräftat: Jag är en fullständig nörd! Sen får jag se om jag orkar åka hem eller om jag crashar hemma hos älsklingen. Då blir ju han glad iaf! <3 Me love him. MEST!

Och ni, jag måste bara berätta att imorse vägde jag mig. Nu har jag gått ner precis 7,5 kg. Känner mig så nöjd och jag får mer och mer självförtroende för varje kilo jag tappar. Underbart! Du är duktig Linda! Tack, jag vet. Ibland måste jag bara berömma mig själv, för jag tycker verkligen att jag är duktig. Det är inte lätt för mig att gå ner i vikt, tro mig. Det handlar enbart om extrem självdisciplin och en extrem vilja att nå ett mål.

Nu har jag två val: Antingen sitter jag här och bara låter tiden försvinna och uträttar absolut ingenting, eller så kliver jag upp från mitt lat-arsle och gör nått vettigt. Får se hur det blir, berättar imorgon! Ni väntar med spänning, inte sant?!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0