Linda är en sjukling!

Igår kväll när jag skulle sova kunde jag förstås inte sova, för då fick jag så jäkla ont i halsen och det slutade med att jag fick ta en mucoangin. Somnade vid halv 2 och började jobba halv 9. En väldigt jobbig dag när men är sådär fruktansvärt trött och har infektioner i kroppen. Är glad att jag tog mig igenom dagen. Nu har jag precis sovit 1 tim här hemma hos Tobias. Vi började se en film men jag orkade inte hålla ögonen öppna så jag fick lägga mig ett tag. Det är inte likt mig! Usch! Suck.

Nu ska jag äta vindruvor och dricka te med honung för min onda hals, som efter tuppluren inte är helt stabil.

Krya på dig Linda! Jo.. tack du!


Kommentarer
Postat av: kattis

krya på dig gumman! :)

2008-09-02 @ 21:01:46
URL: http://kattisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0