Kolla in den här sidan HÖRRNI.

http://www.glife.se/bloggkommentatorerna
Otroligt roligt! En blogg som faktiskt Blondinbella rekommenderade på sin blogg. Detta är då en blogg som har som sitt syfte att kommentera andra bloggar på nätet, därav namnet. Väldigt underhållande och ironiskt, ME LIKE! Sitter och skrattar i det tysta för mig själv. Det är ett bevis på att det är kul.

Imorgon öppnar webb-antagningen på studera.nu! Gissa om jag har väntat. Har fixat nya papper som ska ordna min arbetslivserfarenhet så det kommer upp i 12 mån på halvtid och det känns verkligen bra. Det värsta med allt detta är väntan. Jag måste vänta minst 1-1,5 månad innan jag får något besked men det är ju lika för alla! Bara att bita ihop. Önska mig lycka till är ni utomordentligt snälla.

Ett tillägg i detta inlägg: Jag älskar Tobias. Som om ni inte har hört det tillräckligt. Men han är fortfarande efter 9 månader, världens genom tiderna bästa pojkvän! Jag uppskattar dig till 100 % älskling. Du gör mitt liv fint. <3

 

En bildblandning av dess like. Jag älskar barn, frukt, mannagrynsgröt, ägg, kärlek och skor. Och höstbilden är mer en bekräftelse på att det börjar bli höst, för jag håller på frysa ihjäl. Så var det med den saken. GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0