Jobb för hela slanten

Idag ska Linda jobba. Nu var det 11 dagar sen sist och om jag ska vara ärlig känns det sjukt jobbigt även fast jag är väldigt glad. Idag tjänar jag massor med pengar eftersom jag jobbar mellan 11 och 20.18. Så jag är tacksam! Tro inget annat. Nu sitter jag här, har precis tryckt i mig 3 mackor och nu går tiden väldigt sakta. Vad gör man? Kom och hälsa på mig på jobbet vettja!

Igår var Jeanette, Magnus och Tim här. Brukar alltid vilja ha dom här minst en gång i veckan! För en vecka utan Tim känns helt tom. Jag avgudar den pojken. Igår fick jag lägga honom och vi låg och sjöng Blinka lilla stjärna. Han kunde hela texten! Och han är bara 2,5 år. Otrolig unge! Han är det bästa lyckopiller som finns för mig.



Igår köpte även Tobias en ny bil. Vi åkte ner till Motorcentrum för andra gången igår. Vi var där för nån vecka sedan och tittade på en mörkgrå Saab 9-3 Sportcombi -07. Men Tobias var inte helt nöjd med färgen så när ägaren sa att han skulle få in en Fusion Blue (mörkblå metallic) så skulle han prompt ha den istället. Så igår provkörde vi och gjorde affären på plats! Tobias bytte in sin Passat och nu är han nog världens nöjdaste. Det skulle jag iaf vara. Bilen är så jäkla snygg så jag dör! DÖR!



Vad säger ni gott folk? Är den inte fin så säg? En sån ska jag absolut ha när jag är färdigutbildad. Älskar den!

Nu ska jag börja pallra mig iväg på jobbet. Skriver snart igen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0