Hemma i mitt egna slott.

Eller kanske inte, slott skulle jag nog inte kalla det! Mer en helt vanlig vit villa vid vattnet. Jag trivs alldeles utmärkt här! Idag har jag gjort saker hela dagen känns det som. Imorse åkte jag och pappa ner till stan och gick omkring på företagsmässan, där många av Sollefteås företag visade upp sig. Det var egentligen alla tävlingar jag och pappa var ute efter eftersom vår familj brukar ha sån tur på gissningstävlingar. Så vi gick runt och runt och gissade en massa på allt möjligt. Så vi håller tummarna för fina vinster! Provade även att ligga på en spikmatta hos fina Mona. Det kändes riktigt bra, kanske ska fundera på att köpa en sån någon gång i framtiden?

När vi hade lessnat på mässan drog vi vidare ner på stan och träffade Magnus och Jeanette på Hullsta. Där var även farmor, kusin Sofie och hennes mamma och styvpappa. Efter att ha kikat runt där åkte vi med Magnus och Jeanette till Edlund's där som hade köpt en ny tvättmaskin. Vi hade kombi, det hade inte dom, så vi fick köra hem den till Långsele. Sen har jag självklart busat en massa med Tim, och myst med T, min älskling.
Om nån timme ska vi iväg till M & J igen och kanske dricka nån öl och bara ta det lugnt.

Här var Tim nyfödd och såå liten!Tim leker med min kamera på datorn!L & T. Turturduvorna!

På Tisdag kommer Kattis, min kära Kattis, can't wait sweet. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0