Fyfy!

Nu sitter jag här vid datorn, rätt tragiskt egentligen med tanke på att vi har "fest" här hemma och vi har några släktingar här på besök! Himla trevligt. Men alla sitter ute på altanen i ett stort rökmoln där jag inte orkar befinna mig. Dessutom är det sjukt kallt ute! Jag har blivit så frusen på sistone. Jävligt störande med tanke på att jag brukar kunna gå ut utan några tjockare kläder på hösten utan att frysa när jag var mindre. Tider förändras uppenbarligen.

Pappa och Tobias har även gått ner i källaren för att pyssla i garaget och där trivs jag inte alls. Grabbgrejer säger jag bara. Så nu sitter jag någonstans mittemellan i min ensamhet. Det låter hemskt tragiskt men jag är rätt nöjd ändå. Får dricka min Corona med lime i, då är jag glad. Det är så himla gott.



Tänkte iaf passa på att informera er om gårdagen då pappa, jag, Tobias och bror var i Sollefteå och bowlade. Det var riktigt trevligt! Vi bokade banan i 2 timmar, vilket jag tycker är lagom, för då kan man ta det lugnt och sista halvtimmen kan man mest lattja och prova lite nya tekniker. Vissa mer eller mindre lyckade. Pappa gick in i "tävlingen" med den största vinnarskallen man kan ha. Det kan bero på att jag vann över honom sist, vilket han hade väldigt svårt att smälta. Tur för honom att jag är en bra vinnare som aldrig retar dåliga förlorare. Så nu skulle han alltså ta revansch. Det lyckades han ganska bra med faktiskt. Var inte på topp igår, men jag kan iaf 3:a, inte sist. Pappa på första plats, Tobias på andra, jag på tredje och bror på fjärde. Men kul hade vi! Det är huvudsaken. Tog några rent av skitdåliga bilder som jag ändå lägger in här för allmän beskådning.

Pappa!BrorTobias i disco-bowlingljus som förstörde för min kamera!

Jag slapp däremot vara med på kort eftersom jag var fotografen! Men inte ska ni slippa se mig i detta inlägg, tog ju massa pose-bilder innan bowlingen! Det är jag expert på. Fråga bara min bror som blir lika störd varje gång han ser min bilder och säger: "Men ge dig Linda, måste du posa så mycket på alla kort. Det ser bara konstigt ut." Nej, säger jag och ber honom vara tyst. Man måste posa snyggt om man ska bli snygg på kort. Iaf jag. Haha



Nu ska jag återgå till festen, får välja mellan ett garage och en kall altan. Vettefan vad som är värst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0