Fy fan för morgnar när man är sjuk!

Usch, vad dåligt man mår på morgonen. Torr i halsen och med känslan av att jag har världens rispigaste sandpapper där som bara vill jävlas. Snorig och trött på ögonen och allmänt risig! Allt känns väldigt hopplöst. Jag hatar att vara sjuk!

Och nu är farmor här och stökar till (städer enligt henne) hemma hos oss. Tro inte att vi inte uppskattar att hon hjälper till men ibland blir man tokig när mina jeans ligger i Andreas garderob och när hon har plockat bort alla jackor för att hon anser att det är sommarjackor. Så då står man där stressad en morgon och måste springa upp i garderoberna och leta. Det värsta senariot som finns när man har bråttom och ska iväg. Man blir bara less ibland. Men någonstans är hon ju rätt gullig ändå, det är ju min farmor after all.

Klockan 2 slutar Tobias jobbet och då åker han och tränar, den jäveln. Jag vill också kunna träna! När han är klar så kommer han hit. Då ska vi åka och handla och göra nån god, nyttig mat till oss. Sen ska vi kolla på Mumien 3! Det ser vi fram emot. Och sen ska jag såklart pussa en massa på T så han blir riktigt sjuk han också! I'm evil. MOHAHAHA!

Nu blire frukost, nezeril, alvedon och halstabletter. Livet är toppen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0