Fullt upp på jobbet, eller kanske inte.

Här står jag timme efter timme och har tråkigt. Måndag eftermiddag är nog den värsta eftermiddagen. Eller nej, jag ångrar mig. Lördag är värst! Men, måndag är alltför tråkig iaf. En kund i halvtimmen och däremellan vet jag inte om jag vill skratta eller gråta. Det värsta jag vet är att vara fast på jobbet, men samtidigt inte ha något att göra. Tiden känns så bortkastad. Det är en sak om det är fullt med folk här ute i kiosken och jag får stressa ihjäl mig, det är så mycket bättre än det här. Då går iaf timmarna framåt och dom står inte still som dom gör nu denna sopiga måndag! Men jag måste säga att jag är glad för dom här dagarna jag får jobba nu. Tycker om 6-timmarspassen och imorgon och på onsdag jobbar jag förmiddag till halv 3. Det är perfekt!

Imorgon ska jag och Tobias försöka komma igång med träningen igen! Har varit sjuk nu i 2 veckor men nu tror jag att det börjar släppa på riktigt! Det roliga är ju att jag tror att jag är mer motiverad till att träna än Tobias och tro mig, det brukar vara tvärtom. Min karl har blivit lat, jag har smittat honom! Haha.

Och sen när jag kommer hem ska jag skynda mig att ringa till min vän Kristoffer och tvinga ur han ett datum då jag kan komma ner till Malmö! För jag vill helst veta nu om jag ska åka om en månad, så de så! Speciellt om jag ska åka så långt. Sen efter jag har varit hos han tänkte jag åka direkt till min sötnos Kattis i Katrineholm. Det ser jag fram emot!

Nu stänger jag om en timme, så ska väl börja förbereda lite så jag blir klar fort ikväll. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0