Ett nytt liv.

Fick ett så gulligt sms av lilla söta Karro nyss där hon skrev att från och med imorgon skulle hon förändra sitt liv. Mer motion, mindre skräpmat och en mycket finare kropp. Inte sant Karro? Hon får såna infall ibland, det är ju så sött. Men jag tror faktiskt att hon tänker genomföra allt den här gången. Vi måste ju komma i form till maskeraden hos en av Tobias kompisar Hasse. Han har köpt hus och ska ha inflyttningsfest, vilket då blir en maskerad. Ska bli hur roligt som helst, kan inte komma ihåg senast jag var på maskerad?
Idag har jag iaf varit hos Karro och vi gick på promenad. Blev en sträcka på 7 km men det kändes så mycket kortare. Vi pratar jämt så mycket så vi hinner aldrig bli trötta. Åh vad skönt det var också! En riktig sommardag nästan, vi gick i linne och t-shirt. Och träden är så underbart vackra på hösten. Vi kom överens om att hösten är den vackraste årstiden! Speciellt höstdagar då solen skiner och det är sådär lagom varmt i luften.



Naturen är så vacker i Helgum. Tycka vad man vill om hur extremt göralös man kan blir där, men ack vad det är naturskönt och fridfullt.

Om en vecka kommer min älskade Kattis hem! Hon ringde idag mitt i vår promenad och störde. Men vilket roligt samtal då! Jag som inte hade förväntat mig att se henne förrän i november. I miss her! Hon är en stor pusselbit i mitt liv. Tar man bort henne så ser man liksom inte vad pusslet föreställer! Och hur roligt är det då? FY! Hon är min, bara min.

Nu ska jag avsluta detta inlägg med att säga att jag ska jobba imorgon, och det känns skittråkigt. Och därför måste jag gå och duscha nu så jag kan åka till Tobias i tid ikväll (han slutar 12). Men jag skriver igen imorgon om allt tråkigt som händer i mitt liv! <3

PS. Ibland hatar jag bilar. Min saab som jag älskar så mycket och som jag har lagt ner så mycket pengar på bara strular hela tiden. Ändå har den gått så himla bra sen jag köpte den. Har bytt hjullagren fram som gick på 2600 och nu hittade verkstan 4 fel till som förmodligen måste åtgärdas, som då skulle gå på över 5000. Suck! Jävla helvete. Och jag som jobbar så lite. Detta kommer nog gå käpp-rätt-åt-helvete. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0