En välbehövlig uppdatering

Det var nu många många dagar sen jag skrev sist. Beror på att jag har varit hos Camilla i Sundsvall i 2 dagar. Kom hem igår på eftermiddagen. Jag hade trevligt i Sundsvall, vi gjorde egentligen inget vettigt men det behövs inte. Det är skönt att bara umgås också! Hoppas det inte dröjer ett halvår till innan vi ses igen! <3

Nu har jag nyss ätit fil och müsli och om 1,5 tim åker älsklingen på jobbet. Då vet jag inte alls vad jag ska göra.

Om en vecka fyller jag 20 år! Det är sjukt hur fort tiden går. Det känns som att det var igår när jag gick och suktade efter att fylla 18 eftersom alla andra fick komma in på krogen under sommaren. Nej, det är inte klokt. Snart är jag 30 också! Mina visdomsord till alla som tycker att tiden går jättesakta och som önskar att dom blev 18 eller 20 fort! Ni kommer dit. Och till er som precis har börjat 1:an på gymnasiet. På er studentdag undrar ni om ni verkligen har gått i skolan i 3 år, för det känns då inte som det. Allt går fort om man tittar på det i en helhet. Dagarna i sig går jäkligt sakta ibland men veckorna och månaderna går väldigt fort i efterhand. Stay positive! Ibland undrar jag hur jag har kunnat bli så gammal så fort. Men samtidigt är jag ganska nöjd. Har tagit tillvara på åren och gjort det bästa av dom och nu hoppas jag att jag har fler produktiva år framför mig. Snart öppnar vårintagningen på universiteten och då är det bara att vänta, hålla tummarna och hoppas på det bästa. Det ser jag fram emot.

Nu har jag inget mer att skriva, förutom att jag fick världens finaste sms av Kattis när jag var i Sundsvall och jag saknar henne! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0