En sjukling fast i Helgum.

Sitter och tittar på Providence och när man tittar på Providence vet man att man är sjuk eller har för lite att göra. Eller så har man ingen bil. Jag är både sjuk och saknar bil. Det är tråkigt ibland att bara sitta och göra ingenting, speciellt när man inte har något annat val. En annan dag, vilken dag som helst skulle jag gärna sitta och titta på tv och göra absolut ingenting, men när man är tvungen att göra något är det plötsligt inte lika roligt längre. Bläää! Och det värsta är väl att jag inte kan träna just nu. Allt gick ju så bra med träningen och vi ha ju kört 4 ggr i veckan och nu blir man sjuk och även fast ja vill träna ändå så funkar inte det. Blir bara ändå sjukare och dessutom är det farligt. Suck!

I tiden av sjukdom har jag inget roligt att skriva!
Ska istället kolla på Ellen DeGeneres show. Hoppas på bra gäster.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0