En fullspäckad vecka.

Idag är det söndag, en slapp dag som jag egentligen inte tycker speciellt mycket om. Den påminner allför mycket om att helgen är slut. Jag jobbar dock ingenting förrän den 8 oktober, så det är inte jobbet jag tänker på. Utan bara det att en måndag överlag är en deppig dag, alla andra jobbar och jag har nästan aldrig något att göra. Men denna vecka hoppas jag blir lite trevligare. Tobias jobbar för det första förmiddag, så då kan jag umgås med honom lite mer under veckan än vad jag kan göra när han jobbar eftermiddag! Sen kommer ju Kattis på tisdag och då får jag fullt upp med henne! Längtar. Sen ska jag försöka klämma in en promenad med Karro och på onsdag har vi "kärring-gympa" i Helgum. Sen har jag ju tv-kvällar hela veckan. Det är idol från måndag till fredag! Även fast jag tycker jättemycket om Idol så är det lite påfrestande att det är varenda dag, man känner sig lite smått bunden vid tvn! Men sånt är livet. Efter denna vecka är det bara fredagar som gäller, så jag får bita ihop. Förutom Kattis, Karro och Idol, så jag även försöka mysa en massa med Tobias. Ingen får bli bortglömd. Det blir tufft men det ska gå.

Jag har verkligen idé-torka. Jag har inget spännande eller intressant att skriva om, så håll tillgodo! Jag skriver så fort jag har något att skriva om. Och nu menar jag något annat än vad jag har gjort eller ska göra på dagen.

Och gosh vad jag längtar till maskeraden, jag och Karro ska vara snyggast ;) Och bilder ska läggas ut på bloggen.

Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0