Ännu en helg är över

Jodå, och inte ett jäkla piss har jag åstadkommit. Eller det beror på vad man anser är att åstadkomma någonting. Har ju iofs jobbat en hel dag. Det kanske räknas. Men annars har jag bara inte gjort speciellt mycket. Igår kväll när jag kom hem från jobbet försökte jag få en lugn kväll ensam hemma eftersom föräldrarna var borta hos Magnus & Jea och bror var ute på krogen och andra bror var ute och lekte med sina kompisar. Men det gick bara en timme och sen kom 3 snorungar in och skulle förpesta min tillvaro. Blev less och åkte iväg till M & J. Skulle ändå hämta min föräldrar där senare så. Det är så tröttsamt det här med att köra varenda helg. Det framgick väldigt klart igår då jag först skulle hämta min föräldrar och inte nog med det ringde bror och var stupfull och skulle hem ifrån stan. Så vad gör man då? Jag kan väl inte lämna honom där. Men ack så tröttsamt det är! Det går inte att vara nykter utan att bli självskriven chaufför. Nu blir det en öl till maten varje fredag och lördag framöver! I'm so sick at this shit!

Såhär mysigt hade jag och Tim det igår. My love <3 Det finns ingen jag hellre ligger bredvid och sjunger Blinka lilla stjärna. Han är helt underbar.



Nu vet jag inte alls vad jag ska göra. Skulle egentligen åka till min älskling men han var uppe i Musksjön med sina kompisar igår och drack sig full och han mår inte alls så bra idag. Och dessutom hade han gått hem 1 mil igår natt och kommit hem klockan 7 imorse. Så han lär bli sjuk på köpet i den kylan det var igår kväll. Men i fyllan blir man dum ibland. Visst älskling? Så nu är det bara att vänta tills han mår bättre så tänkte vi åka upp till hans föräldrar och tvätta bilarna. Få väl se vad det blir med det. Men jag hoppas han mår bättre fort! Ska försöka klämma in en promenad med söta Karro på schemat idag också. Det var sååå längesen jag verkligen fick umgås med henne <3

Nu blir det lite mer datanördande och sen ska jag ta en dusch och försöka göra något med livet.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0