Tack Kattis!

För din söta kommentar på mitt föregående inlägg. Du är bäst i världen <3
Och ja, jag kan hålla med dig om att jag är ser bäst ut på bild 2. Fast du vet väl att jag alltid är snygg ;) Haha. Och Kattis, jag hoppas verkligen att du tar fram all ork du har och gör ditt liv fantastiskt bra, för det vet jag att du kan. Allt handlar om vilja och självdisciplin! Alla har kanske inte lika lätt för sig i skolan som jag råkar ha, men du kan gumman! Du är alldeles underbar och jag vet att du kan gå såå långt om du bara bestämmer dig för det. Sikta mot stjärnorna hjärtat!

Nu har jag varit hemma i någon timme och jag har hur tråkigt som helst. Imorse kl 9 satt jag ju som sagt i frisörstolen och skulle klippa mig. Blev supernöjd med resultatet! Brukar vanligtvis bli det när det är kära Karin som klipper mig. Klippte bort lite längd den här gången eftersom mitt hår var platt som en pannkaka och jag behövde verkligen klippa upp det ordentligt. Sen la Karin i en brun färg i en del av underhåret och varvade sedan blonda, bruna och kopparröda slingor i resten av håret. Blev inte så dramatiskt som det låter, men det blev superfint, det är ju det som räknas! 



Jättedåliga kort egentligen, men fick inte igång min digitalkamera tyvärr! Så ni får nöja er med dessa! :) 

Kommentarer
Postat av: Carola

Du blev supersnygg i håret, gumman!!



Kram

2008-10-15 @ 14:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0