Packa är min mardröm!

Jag avskyr att packa! Åh, ni förstår inte hur mycket. För det första har jag helt vuxit ifrån det där med att göra skriva "ta med-lappar". Och då menar jag inte att jag tycker det är barnsligt, utan jag menar helt enkelt bara att just jag inte orkar göra dom längre. Det är väldigt praktiskt och man slipper glömma saker eller ta med sig alldeles för mycket. Jag har såna problem. Jag ska ju som sagt ner till Malmö! Då måste jag ju fundera över vad tusan jag ska åka i, vilket jag aldrig kan komma fram till. Sen måste jag har något att ha på fredan när vi ska på teater, sen på kvällen ska vi på fest, och då måste jag ju veta NU vad jag ska ha DÅ. Hur ska det gå till? Jag som vanligtvis brukar stå i minst en timme innan jag ska ut och bara välja kläder. Det kan ligga 10-15 olika plagg på min säng innan jag är nöjd. Det här kan bara gå åt skogen! Ska i vilket fall som helst försöka ta tag i saken så jag slipper göra allting 12 i natt. Min buss går ju 07.05 och jag kommer vara så fruktansvärt trött!

Inatt får jag iaf sova hos min Tobias. Han kommer förvisso inte hem förrän halv 1 på natten och jag tänkte gå och lägga mig 22-23. Men då får han väcka mig lite försiktigt när han kommer hem, krypa ner, pussa på mig och säga att han älskar mig. Det gör det värt resan till Helgum! Jag åker till honom trots att jag får kliva upp tidigare imorgon. Jag måste vara världens bästa flickvän! Or what do you say?

Som ni ser har jag det jag gör ikväll! Och tvättning blir det också. Har en maskin på gång nu och får se om det blir fler.

Det här med att åka bort! ATT MAN ORKAR HÖRRNI?!

Köpenhamn!Malmö!

Jag tror man orkar för att man får se många nya vackra platser och sen får man träffa människor som man har nära sitt hjärta. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0