Maskerad avklarad!

Nu sitter jag hemma i mitt trygga hem och bakom mig vid tvn har jag mina kära föräldrar. Här trivs jag bäst! Tänkte i vilket fall som helst berätta om festen igår och lägga ut lite bilder. Det hela började med att jag åkte till Karro vid 1-tiden igår och då började vi vår förvandling. Vi gjorde ansiktsmask och duschade. Med mitt i det hela behövde Hasse (vår värd för kvällen) hjälp med att städa hemma så då åkte vi dit, dammsög och skurade hela hans hus och sen åkte vi hem igen lagom till middagen. Potatisgratäng och rostbiff, mums! Till efterrätt fick vi Pannacotta med bär, det var hur gott som helst. Efter det så började sminkningen, hårfixningen och påklädningen! Det gick rätt fort och vi blev hur snygga som helst. Vid halv 7 tiden var vi redo att åka. Vår tanke var att komma sist av alla eftersom vi ville göra en snygg entré med det roliga var att vi var först. Men men, vi hade ingen ro i kroppen att sitta hemma och vänta, bara för att! Folket började komma och där fanns en viking, två kossor, en blottare, en polis, en katt, två cowgirls, musse & mimmi, sheriff, fred flintstone, en vodkaflaska, en leopard, en pumpa, en geisha, en läkare och en sjuksköterska, som var jag! En salig blandning och vi skrattade en hel del! Efter folket hade kommit blev det dock lite halvdött på något sätt. Alla stod i köket och surrade och jag kände bara att det inte riktigt blev som jag hade förväntat mig. Men det sjuka är ju att man alltid har för höga förväntningar så jag får kanske skylla mig själv. Det var iaf helt okej och nu har vi iaf invigt Hasses hus med första festen. Fler lär det bli! Nu kommer det bilder:

Hos Karro innan vi åkte.Sexigaste polisen i stan! ;)Sjuksköterskan och kossan!Dr Pepper!Polisen & punkaren som mer såg ut som jokern i Batman! :PKatt & Cowgirl!En leopard!En geisha!Katt, Cowgirl & punkare!Polis, pumpa & sjuksyrra!Geisha & sjuksyrra!Jag & jag!Söta Karro!Da punker ;)Hasse, the viking!Punkare, sheriff & VodkaflaskaFred Flintstone!Punkare & sheriff!Vodka, leopard & viking.En kossa!Jag, punkare, katt & leopard.Leoparden Christer & söta geishan Jennie.En blottares snopp!Musse & MimmiBlottare, polis & mimmi.En egocentrisk sjuksköterska som älskar att ta kort på sig själv!En till ego-sjuksköterska!Me, me, meeee!

Nu har jag kämpat för att lägga in alla dessa bilder, titta & njut alla som vill!

Nu ska jag äta nått, är vrål-hungrig! <3

Kommentarer
Postat av: Carola

Tobbe var nog den sötaste kossa jag sett!!

2008-10-19 @ 20:03:36
Postat av: Milla

Ojj ojj ojj vad snygg du är Lindis! ;D blir nästan tänd på dig. Misses <3

2008-10-19 @ 21:40:56
URL: http://millisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0