Malmö: Dag 3

Godmorgon alla! Eller goddag snarare.

Nu sitter jag hos Kristoffer själv igen, han är på Teaterhögskolan och städar efter gårdagens fest! Vilken kväll då. Vi kom till skolan vid 8-tiden och när vi kom dit var de rätt lugnt. Alla satt och snackade och klassen sjöng en tysk sång om och om igen som dom skulle sjunga för 4orna på skolan som hade haft teaterföreställning och sen skulle äta middag på skolan. Kristoffers klass var alltså ansvariga eftersom dom går i 1an. Alla bara sprang runt och runt och några i klassen hade gjort pajer som 4orna då skulle få äta till middag. Pajerna skulle värmas, salladen hackas och det skulle fixas allmänt för att göra kvällen så bra som möjligt. Vid halv 12-12 hade dom ätit klart och Krilles klass hade sjungt och gjort succé i sina tyska outfits och sexiga frisyrer. Då gick alla ner mot festlokalen och där sjöng klassen än en gång för alla på festen! Vilken stämning, alla klappade och skrattade i takt. Efter det skulle Krille stå i baren en halvtimme men sen kunde han äntligen byta om och vi gick omkring, surrade med folk och dansade. Det var en trevlig kväll och en rätt lugn kväll för min del! Trots det kom vi inte hem förrän närmare 4, men det berodde mest på att festen kom igång så himla sent.

Och vilken fin klass han har! Det måste jag säga. Precis en sån klass som jag skulle önska mig. Dom var toppen!

Jag vet egentligen inte om ni förstod nånting av mitt inlägg idag, för egentligen var det så struligt igår så det går inte att återberätta. Gjorde mitt bästa iaf. Och det kommer några bilder, men jag måste komma hem först, har ingen överföringskabel här tyvärr.

Vid halv 3 kommer väl K hem igen och då ska vi fixa iordning oss lite och sen ska vi åka mot Köpenhamn hade vi tänkt. Och vi ska även gå ut och äta sushi, vilket jag aldrig har ätit. Det ser jag fram emot.

Ha en bra dag! För det tänkte jag ha. <3

Ett litet meddelande till min Tobias också! Saknar dig fruktansvärt mycket. =/ Försöker att inte tänka på det så mycket eftersom jag vill ha en trevlig tid härnere i Malmö. Hoppas du har en underbar helg i Uppsala också! När vi kommer hem blir du inte av med mig på flera dagar. Älskar dig hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0