Malmö: Dag 2

Idag har jag verkligen inte gjort nånting! Tråkigt men sant. Det känns bara så trist att måsta åka iväg helt själv när man inte hittar eller vet nånting om staden. Igår gick jag iaf bort till Mobilia, ett köpcentrum som ligger väldigt nära Kristoffers lägenhet. Det var rätt litet, men dom vanligaste och också som bästa affärerna fanns och jag handlade en hel del. Köpte ett par jeans på JC, en lila klänning från Vero Moda, 3 par skitsnygga strumpbyxor och 3 par hipsters från Twilfit, lite smink & hårspray och svarta strumpbyxor på H&M och ett halsband från Ur&Penn. Känner mig rätt nöjd, och jag som inte skulle shoppa alls. Det var min tanke, men det blev lite tröstshopping i min ensamhet. Jag får skylla på det.

Krille kommer väl hem kring 16.30 och då ska jag ha duschat och fixat iordning mig lite. Vid halv 7 ska vi åka in mot stan och då är det tänkt att jag ska gå på en musikal som heter "Göstas flickor". Jag måste tyvärr gå på den helt själv men men. Krille måste hjälpa till på sin skola eftersom 4:orna har sin teaterföreställning och middag ikväll. Så jag har väl accepterat det tror jag. Men vid 22 börjar festen som är på skolan och då får jag ju iaf träffa lite folk och förhoppningsvis har Kristoffer tid med mig en hel del. Har inga förväntningar, vilket jag är jävligt glad över. Tar allt som det kommer.

Däremot längtar jag tills imorgon då vi ska käka sushi och åka till Köpenhamn. Återkommer om detta! :)

Nu ska jag lägga mig framför teven igen! So long.


Kommentarer
Postat av: Krill.

Haha, Jösses flickor heter den ju :P Men jag hade ju tid för dig iaf! :) Mysigt att ha dig här. Varma kramar!

2008-10-27 @ 18:46:17
URL: http://krillan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0