Jag är tacksam..

Jag är tacksam för min familj, som är den mest oslagbart underbara familj som finns. Vad hade jag gjort utan mamma? Vem hade jag varit lik utan pappa? Vem hade jag bråkat med utan Niklas? Vem skulle jag skälla på när han har fönstret öppet på vintern utan Andreas? Utan dem är jag utan allt.

Jag är tacksam för mina vänner, som gör mitt liv värt att leva eftersom jag utan någon som uppskattar mig och får mig att skratta är ett tomt skal, ett ingenting. De är ovärderliga!

Jag är tacksam för min Tobias, som älskar mig ovillkorligt oavsett! Vi ger och tar precis lika mycket i vårt förhållande vilket gör att vi är lika kära nu, som vi var när vi först hade träffats.

Jag är tacksam för mitt jobb, vilket jag egentligen inte alls tycker speciellt mycket om. Men mina kollegor är för det mesta helt underbara! Marina är ur-kul, Annika är ungdomlig och härlig, Karro är min sötnos, Margit är toppen, chefen Jens är, utan att smöra, en jättebra chef, Camilla är bara underbar! Finns fler och jag har inte glömt er. Jag gillar er!

Jag är tacksam över mig själv och hur jag är som människa. Har inte åstadkommit mycket i livet hittills men jag är stolt över min inställning och mitt sätt att behandla människor. Jag anser mig själv vara en god människa med enormt mycket omtanke och hjälpsamhet.

Jag är tacksam över att Tim kom in i mitt liv den 7/6 -06 och förgyllde min tillvaro. Hans livsglöd och glädje hjälpte mig i många ledsna stunder under en jobbig period i mitt liv. En så liten kropp med så mycket värme och kärlek.

Jag är tacksam över mitt liv i allmänhet! Jag gnäller och gnäller och suckar om i-landsproblem efter i-landsproblem men faktum är att jag är väldigt tacksam innerst inne. Jag har allt jag behöver. Jag har tonvis med kläder, skor så jag slipper gå barfota, jag behöver aldrig gå hungrig och jag har en kärleksfull omgivning som jag aldrig skulle byta mot något annat i hela världen. Mina nära och kära är mitt liv, bokstavligt talat. Jag gråter blod och dör utan dem!

Idag är min tacksamhetsdag! Ha en ni också. Berätta för alla ni älskar hur betydelsefulla och unika dom är! Att ta för givet är livsfarligt den dagen man måste ångra det för resten av sitt liv.
Krama och älska, pussa och förlåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0