Höstmarknaden!

Ni får ursäkta dålig uppdatering men det beror helt enkelt på avsaknad av spänning i mitt liv just nu. Det händer inte speciellt mycket! Idag har jag och Tobias varit på marknaden som var lika tråkig som vanligt. Det är verkligen ingen höjdare att gå på marknaden längre, det är så "o-mysigt" som det bara kan bli. Blås-väder och glest mellan stånden! Det enda jag var intresserad av var munkarna och chipsen. Tobias köpte även nån korv, fläskfilé och äckligt torkat renkött. Innan vi åkte på marknaden kikade vi in hos Patrik och Annelie och myste lite med deras 3 dagar gamla flicka Etna. Hon var helt underbart söt! Och liiiten, man glömmer alltid hur små dom är när dom är nyfödda! Jag längtar efter barn, jag önskar jag inte gjorde det eftersom jag måste plugga i 5 år innan jag ens kan fundera på det. Suck! Tur att jag har ett sunt förnuft som stoppar mig just nu. Jag älskar barn så fruktansvärt mycket så det går inte att förklara! Men en dag ska jag bli världens bästa mamma! Tro mig.

I veckan har jag en riktig jobb-vecka, vilket känns jobbigt men samtidigt blir det mindre och mindre jobbigt för varje dag! Det känns skönt att ha något att göra på dagarna och tjäna pengar, istället för att gå hemma och bara göra ingenting. Sen jobba jag bara till 5 eller 6 och det är helt okej. I will survive!

Har två saker jag verkligen ser fram emot under/efter den här veckan!

1. På lördag har Hasse sin maskerad och då ska jag vara så jävla snygg så ni skulle bara veta! Har min fina sjuksköterske-dräkt och även en till sak som ska förgylla mitt utseende, men det får ni se sen vad det är!

2. Och den 22 okt åker jag ner till Malmö till Kristoffer! Ska vara där till den 27, men då tar ju resorna en hel dag så jag är ju egentligen bara där i tre dagar. Det ser jag fram emot. Vi ska även på teater när jag kommer ner, 4:orna på Teaterhögskolan har tydligen sin avslutnings-"uppsättning" eller vad jag ska kalla det. Det ska bli roligt, jag har aldrig sett en riktig teater förut. Senare på kvällen ska vi på fest på skolan, där dom har bar och dansgolv. Looking forward to it.

Mitt största problem är att jag kommer sakna ihjäl mig efter min älskling! Jag kommer måsta ringa honom 50 ggr om dagen <3 Han är det bästa jag har.

Nu ska jag kolla klart på I, robot med älsklingen och sen ska jag åka hem och sova! Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0