Hemma, i väntan på lilla Kattis.

Sitter här vid min fina dator och väntar på att Kattis ska komma. Hon har varit här i Långsele hos en kompis och skulle kika in hos mig en stund innan hon ska hem! Det är alltid trevligt. Min gumma ska åka hem snart, vilket jag inte alls gillar men jag förstår att hon vill hem till sin pojkvän också. Sen är det inte speciellt händelserikt att vara här omkring när man inte har något speciellt att göra. Kommer iaf sakna dig sötnöt! Vi måste ses snart igen. <3

Vi hade iaf riktigt trevligt i lördags, det var den bästa förfesten på hur länge som helst och vi var bara tjejer. 5 st närmare bestämt! Vi surrade, lyssnade på bra musik och försökte supa ner varandra med olika typer av kortspel som innefattar att man ska dela ut klunkar till varandra! Sen har vi alla dessa regler och ju mer man dricker ju svårare är de att komma ihåg, och då kommer straff-klunkarna som ett brev på posten! Men kul hade vi. Skrattade som tokar. Bilder kommer en annan dag eftersom jag har alla bilder på Tobias dator! Suck. Titta på Facebook annars :)



Idag har jag jobbat i 3 tim, mellan 8 och 11. Var på frukten. Inte mitt favorit-ställe men det gick riktigt bra! Rensade ut äckel-frukt i typ 1,5 tim och sen fyllde jag på och maxade allt jag bara kunde. Hoppas Cathrine (den ordinarie) blev nöjd iaf. Gjorde mitt bästa! Efter det åkte jag till stan med Karro och vi drog med oss Sofie också. Vi åt taco-buffé på Westerlund's, vilket jag älskar. Skulle kunna äta där en gång om dagen om det gick! Mums. Sen gick vi och kollade efter handbojor till Karros maskerad-dräkt, vilket vi hittade och jag försökte hitta ett stetoskop till min dräkt, men det gick inte lika bra. Det ordnar sig på nått vis! Efter det kikade vi bara runt på lite olika affär och Karro shoppade loss på rean. Jag däremot fick hålla börsen stängd, har så jävulskt lite pengar just nu. Måste bara acceptera det faktum att jag inte kan handla en massa onödiga saker. Har kläder så det räcker redan.

Idag har jag och Karro beställt ytterligare grejer till våra dräkter, vad säger jag inte, det får ni se! Jag hoppas och tror att det kommer bli supersnyggt! Och som sagt, bilder kommer. Var lugna.

Jag är världens tråkigaste människa just nu, så jag förstår om ni inte orkar läsa min inlägg. Den smällen får jag ta!

Nu ska jag göra nått annat en stund, blir så less på datorn. Sen ska jag försöka lägga mig i någorlunda bra tid, ska skjutsa farmor till sjukhuset imorgon så jag ska försöka orka med det också! Spendera fler timmar med en pratkvarn som kan surra och gnälla i timmar så får ni se hur glada ni är efteråt. Tur jag har rätt mycket tålamod då det gäller henne, hon är ju ändå min farmor och jag menar, all kärlek i världen till henne. <3

Soo looong.

Vill ha, precis just nu:



Vill prova:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0