Godmorgon alla glada!

Jag är då inte så glad såhär på morgonen, jag är allt annat än en morgonmänniska. Älskar att vara vaken läänge men det blir värre när man ska upp och jobba. Ingen bra kombination! Men det är ju som det är och nu ska man iväg och plocka frukt och frysa arslet av sig, det känns kul, mycket kul! Tänkte iaf bara passa på att skriva ett inlägg nu innan jag börjar kl 8, för att fördriva dö-tiden. Kom gärna och hälsa på mig på Konsum ;)

Och ni, den 9 nov är det Seans på Bygdegården i Helgum! Dit ska jag gå, med mig ska jag ta Tobias och mamma. Det ser jag verkligen fram emot. Har alltid velat gå på en seans. Yep yep!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Carola

Det är bra att du sprider ut att det är Seans!! Smygreklam gillar vi ;)

2008-10-13 @ 19:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0