Feest.

Jora, ikväll ska jag ut. Det ser jag verkligen fram emot. Är inte ofta jag är ute nu för tiden så dom gångerna ja går ut känns mycket roligare. Kattis är ju hemma och då känns allt ännu roligare. Sen följer söta Karro med. Vi ska såklart förfesta hos Sofie (eller hos Martin, hennes kille men han är inte hemma.) och det är alltid trevligt. Sen bo hon ju typ 200 m från krogen och det gör ju inte saken värre. Jag är laddad för fest. Det sjuka är att jag inte borde vara det egentligen, för jag vet att ju mer jag se fram emot det, ju tråkigare blir det. Haha. Det är standard. Ju högre förväntningar, ju tidigare vill jag åka hem. Men nu jäklar ska jag ha kul! Ha ju massor med kompisar med mig så det kan inte bli så hemskt.


Jag kommer ju ihåg den gången vi alla var alldeles för laddade och det slutade med att alla spydde! Det var faktiskt på min Tobias födelsedag. Han fyllde 25 år och hade fest i ett hus på sina föräldrars gård. (detta var innan vi var tillsammans.) Det var jättemycket folk och vi var så fruktansvärt laddade att jag aldrig ha varit med om något liknande. Vi samlades allihopa: jag, Kattis, Johanna, Malin och Karro, hemma hos Kattis, där vi käkade middag och drack. Och då menade jag DRACK. Vi hade bunkrat upp med Tequila (döda mig snälla) och Mintu (fyfan). Det skulle vi inte ha gjort. Vi shotade ett flertal glas hos Kattis innan vi for och jag tror alla var smått rund under fötterna när det bar av mot festplatsen. När vi kom dit var det rätt lugnt och vi var lika taggade som innan! Vi började dricka allihopa och nu pratar jag för mig själv när jag säger att jag inte förstår hur i helvete jag kunde dricka så jävla snabbt. Jag hade 8 st tjejdricka (typ smirnoff, bacardi breezer) och jag fick i mig dom på nån timme. Sen shotade jag ytterligare 2 shots med Tequila. Efter det minns jag inte så mycket. Jag minns att jag inte kunde stå rakt och jag kunde absolut inte fokusera på nått med blicken. Det var så sjukt, för jag brukar aldrig bli så. Det var en riktig fjortis-fylla och hör och häpna, jag var 19 år. Skandalöst. Det hela slutade med att Tobias då fick hjälpa mig uppför trappen till toaletten och där halvlåg jag på golvet och spydde som en gris. Spydde dessutom rött av bacardi breezer watermelon. Åh herregud, tänkte jag bara, det här händer inte. Det som gjorde saken ännu värre var att det inte fanns någon lås på toan så folk kom in lite då och då och skulle pissa. Då fick jag krypa ut från toan och lägga mig utanför för att sedan krypa tillbaka och spy lite till. Efter ett tag därinne på toan, fick jag sällskap av en tjej på festen som satte sig och började prata med mig. Jag hörde precis vartenda ord och ville så gärna föra ett samtal. Problemet var bara att allt som kom ut från min mun var "blahrhsmllaa". Det gick inte att höra vad jag sa. Jag sluddrade så jävla mycket så jag ville bara döö. Det som var värst var att jag var helt klar i huvve, så samtidigt som jag inte kunde prata, så tänkte jag: "Linda för fan, skärp till dig." Det var bara hemskt! Sen helt plötsligt, från att ha varit på toan och spytt så vaknade jag upp i en ihopfällbar säng som stod utanför toaletten. Där låg jag och jag hade inte en aning om hur jag hade hamnat där. Men jag klev upp och mådde faktiskt mycket bättre. Och sen drack jag inge mer den kvällen. Allt var bara så pinsamt eftersom jag ALDRIG blir så full. Jag blir knappt full!

Och då kan jag ju berätta att Kattis spydde utanför huset hos Tobias och åkte hem vid 10-halv 11 på kvällen. Hallå? Allt berodde på vårt party-humör innan. Vår laddning på förfesten! Det förstörde allt. Och när min söta gumma Kattis kom hem sen på kvällen hade hon lagt bort sin telefon och när hon skulle ta hemtelefonen och ringa för att höra vart den var så kom hon inte ihåg sitt eget nr! HAHA. Det var så roligt. Fy fan Kattis, för den festen. Tur man kan skratta så man får ont i magen såhär i efterhand!

Kommer inte riktigt ihåg när jag åkte hem från festen men jag tror det var vid 1-tiden. Då åkte jag till Kattis som låg och sov! Dagen efter då vi vaknade mådde jag piss. FYYY! Både jag och Kattis låg i hennes lilla säng bredvid varandra och bara jag rörde mig så trodde jag att jag skulle spy. Efter nån timme gick Kattis upp och hämtade kokosbollar till oss. Jag fick i mig en halv och sen tog det stopp. Kattis däremot stoppade i sig 3 st och sen började hon må lika illa som mig. Och vi låg där och vi kunde bara skratta åt vår egen dumhet! Men ju mer vi skrattade, desto mer höll vi på spy. Gosh!
Den kvällen kommer jag aldrig glömma hur mycket jag än försöker. Och jag och Kattis skrattar lika mycket varje gång vi pratar om det.



Bilder från ovannämnda festen! Förlåt Kattis för det sista kortet, för jag vet att du säkert inte vill ha de på min blogg. Men syftet var att berätta för alla läsare att varken jag eller Kattis kommer ihåg att vi ens ha tagit det där kortet. Ser ni hur fulla vi ser ut?

UNDERBART! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0