En rätt rolig dag på jobbet!

Jag tycker om förändringar och idag på jobbet har det hänt mycket. Imorse stod våra nya kassor ihoppackade på pallar och såg ut som ett enda stort kaos. Men vi hade en massa duktiga montörer på jobbet och innan dagen var slut hade vi 2 av 3 kassor helt färdiga. Och gud vad fint det blev. Jättemoderna och stora kassor för vår lilla affär egentligen, men va tusan. Hur roligt är det inte? Vi kommer öka vår försäljning nu i några veckor bara för att folk vi komma och titta! Och jag ser fram emot att prova våra nya kassor med ny våg, kassalåda och 2 meter längre band. Inte helt fel!

På onsdag 07.05 åker jag! Jag ser verkligen fram emot att träffa Kristoffer, men däremot ser jag inte fram emot resan. Den känns oändlig. Men förhoppninsvis lär jag överleva! Vet bara inte hur jag ska klara mig utan min T. Vi har nog inte varit ifrån varandra mer än 2-3 dagar. Kanske låter patetiskt, men vi är som handen i hansken när vi är tillsammans. Vi kan nästan inte få nog av varandra. Älskar honom! <3

Nu ska jag se om jag ska slänga in en kvick-maskin med massa tvätt så jag slipper tvätta allt imorgon.

Godnatt sötnosar. (F)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0