En återblick från mina dagar i Malmö!

På tåget ner!Uppehållsrummet på Teaterhögskolan!Kristoffer med uppgiften: Förberedelser inför middagen för 4orna i full gång!Fina människor i Krilles klass!Jag på en toa under fredagens fest på skolan :PSmygtagning på folk på golvet ;)Ännu mer smygtagning!Utsikten från Kristoffers balkong!Rosa bandet-manifestation på ett torg i Malmö!

Min malmö-resa i bilder mina vänner!

Ärligt talat har jag faktiskt inte speciellt mycket att skriva just nu! Har saker jag skulle kunna skriva om men som jag inte vill skriva om. Ingen lust! Varför vet jag inte, men så fort jag får min inspiration tillbaka kommer ni att märka det! Nu ska jag fippla lite med min födelsedagspresent till Tobias och sen ska jag fortsätta att läsa min bok "Hanteringen av odöda" av John Ajvide Lindqvist. Såg ju filmen "Låt den rätte komma in" i Malmö som även den är skriven av John. En film som jag tyckte jättebra om! Så därför var jag ju tvungen att köpa hans andra bok! Den är riktigt bra hittills, spännande och precis min typ av bok! Me like.

Kom och hälsa på min på jobbet imorgon vettja, det är invigningsfest med pompa och ståt. Kaffe och kaka, billigt godis och massa annat mys ;)

Goodnight sweethearts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0