Away I go.

Det här blir sista inlägget från mig här hemma i Långsele! Nästa gång vi hörs är jag i Malmö och förhoppningsvis har jag klarat mig igenom den låånga resan ner. Har tre delmål på resan, Sundsvall, Stockholm och sist Malmö. Så för varje mål kommer det kännas lite bättre. Ska iaf bli skönt att åka buss i nästan 3 tim sådär på morgonen då det fortfarande är lite mörkt. Då kan man passa på att slumra till lite. Det går inte lika bra när man sitter på tåget mitt på ljusa dagen! Har gjort 3 ostfranskor med ost och tomat på, köpt lite lösgodis och en drickyoghurt. Samt lite clementiner och bananer. Det tror jag att jag klarar mig på. Sen får jag försöka äta nånting som liknar en middag där emellan! Vart eller vad, har jag ingen aning om. Packningen ligger i hallen, så gott som färdig. Kommer dock att fundera ut mer saker jag måste ha med mig medan jag är i Helgum nu under natten. Så jag hinner ju packa lite smått och gott imorgon innan pappa skjutsar bort mig på busstation! ;)

Godnatt på er! Önska mig en trevlig resa. :)

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0