Arbetsskador!

Det kan man lugnt säga att jag har fått idag! Jobbade på frukten en dag då vi fick en stor fruktleverans. Skulle även fylla in frukt och beställa till dubbelhelgen nu, dvs Halloween. Inte det lättaste kan jag säga när man så sällan har hand om frukten! Man får helt enkelt göra sitt bästa, men det går oftast bra! Chefen hjälpte mig en hel del också, alltid uppskattat!

Nu sitter jag hos Tobias, vi ska snart äta. Har gjort hemmagjord klyftpotatis, ryggbiff och tsatsiki! Ska bli så himla gott. Sen ska jag gosa ihjäl älsklingen!

Och ja, nu är jag hemma i Långsele/Helgum igen och det känns så himla bra! Har absolut haft det trevligt hos fina Kristoffer men ingen plats är så bra som hemma. Så känner jag verkligen. Jag inser varje gång jag åker iväg hur mycket jag älskar min familj och min Tobias. Jag känner mig så trygg hemma!

Nu blir det mat! Tobias är otålig ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0